2015. június 8., hétfő

2.Díjam



Nagyon szeretném megköszönni a díjat , a http://rokisuli.webnode.hu/ írójának, nagyon kedves tőle :)

A díj lényege:

 A "Die Verfluchten"  blog szerzője, Doroty Chanté hirdetett egy "Kampány az olvasókért" című díjat, vagyis inkább kampányt. A lényege, hogy a kevésbé reklámozott, olvasott blogoknak hogyan lehet több nézettsége, ezért továbbfejlesztette a Liebster Award-ot  és kitalálta a Dorothy Blog Award-ot.

 

Szabályok:

  1.Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad

  • http://rokisuli.webnode.hu/ 

  2.Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad

  3.Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad (térj ki a szereplőkre, a szokásaikra stb... nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)

  •  Egyenlőre még nem találtam semmi izgalmasat, de gondolom azért mert még nagyon az elején vagy :)
  • Rövidek a részek :/
  • a helyesírásra nagyon figyelj! :)
  • Szépen fogalmazol és használsz vesszőket, ezeket sokan kifelejtik.
  • A szó ismétlésre is figyelj, inkább használj rokon értelmű szavakat.
  • Szerintem a design-en egy kicsit változtass, egyébként nem rossz :)
  • A szereplőkről: Ahogy látom Vanda egy kicsit félénkebb és könnyen feladja. Timi az aki lelket önt belé. ( a többi szereplőt nem igazán sikerült még megismerni :) )
  • A történetre kíváncsi vagyok, érdekel, hogy mit hozol ki ebből.
  • Szerintem írhatnál kisebb betűkkel , illetve a szöveg színe szerintem lehetne mindig egy színű.
  • Többet már nem tudok írni, úgy érzem mindent leírtam :)

Írj 12 dolgot a saját blogodról 

  • a szereplőket nem valós tulajdonsággal ruháztam fel.
  • a történetem saját
  • azért írtam ezt, mert mindenhol azt látom, hogy a csöpögős, nagy szerelem, viszont egy ilyen élet is benne van a pakliban amiről én írok.
  • mindig próbálom érdekesre írni a történeteket
  • próbálok fordulópontokat beleírni.
  • szerintem izgalmas a blogom (bár mindenkinek más az ízlése) 
  • azért ezeket a szereplőket választottam, mert Barbi magyar és szeretem őt, mert szerintem azért nagy dolog, hogy egy ilyen kis országból így kitudott törni és világ szerte ismert már a neve. Justin meg egyszerűen csak szeretem és őt tudtam elképzelni "rossz fiúnak".
  • Hát itt is ennyi lenne amit írni tudtam. 

Válaszolj a 12 kérdésre:

Mi a véleményed Vanda sportjáról?

  • én régen nagyon sokéig űztem ezt a sportot és én nagyon szerettem, feltöltött energiával és megtanított csapatban dolgozni.

Melyik szereplő a kedvenced?

  • jelenleg egyik sem, mert nem sokat tudtam meg egyikről sem :)

Mi a véleményed Várhegyi "tettéről"?

  • szerintem kicsit túlzás volt bezárni a lányokat, engem késésért sosem zártak be csak annyit mondtak "legközelebb ne késsél"

Feliratkozol?

  • nem :)

Te megvártad volna Vandát Timi helyében?

  • igen, úgy gondolom, hogy egy barátot sem szabad egyedül hagyni , sehol és soha!

Tízes skálán hányat adnál a történetemre?

  • 10/3, mivel még egyenlőre nem izgalmas de várom mi lesz :)

Mennyire tetszik öt pontból az oldalam designe-ja?

  • 5/3

Mielőtt továbbküldtem ezt a díjat, olvasta a blogom?

  • nem 

És ez után fogod olvasni?

  • igen, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, remélem kicsit megkavarod a dolgokat :)

Szerinted Vanda meddig fogja a rocky-t folytatni? (bár még az edzésről nem esett szó)

  • hát ezt nem tudom megmondani, mindenki más, van aki 2-3 év után megunja és van aki több tíz évig űzi :)

Tízes skálán mennyire írok jól? Őszintén!!!

  • 10/7, jól fogalmazol, csak a helyesírásra és a szóismétlésre figyelj :)

Vandát úgy képzelet el, mint a képen, amit felraktam vagy máshogy?

  • én teljesen máshogyan tudnám elképzelni

  Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban. (nem lesz 12)

  • Mennyire tartod izgalmasnak a blogot? 10/?
  • Mit gondolsz a szereplőkről?
  • Mit gondolsz milyen kötelék lesz Justin és Katherina között?
  • Mennyire fogalmazom jól ? 10/?
  • Mióta olvasod a blogom?
  • Fel vagy iratkozva?
  • Mit gondolsz a történetről?
  • Mit gondolsz, Justin miért viselkedik így Katherinával?
  • Mit gondolsz Katherina apjának a tettéről?

  Kommentelj annak a blogján legalább 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!

Cseréljetek linkeket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged.

Küldd tovább legalább 12 embernek a díjat (nem lesz meg a 12, mert én inkább olyan blogokat olvasok amiket fordítanak.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése