2015. április 7., kedd

1. Díjam

Elsősorban nagyon megszeretném köszönni, a http://ismeretlenvilagsztar1d.blogspot.hu/  írójának a blogom első díját. 






Szabályok:
- Írd ki kitől van
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre.
- Írj 10 kérdést.
- Küldd tovább 10 embernek.

10 dolog magamról:
1. Nagyon szeretek írni.
2. Nagy a képzelőerőm.
3. Nagyon szeretem a zenét.
4.Nehezen bízom meg az emberekben.
5. Utálom a hazugságokat.
6. Őszinte ember vagyok.
7. Szeretem a romantikus és az akció filmeket.
8. Szeretnék ismert lenni.
9. Szeretek sportolni.
10. Szeretek énekelni.

10 válasz:
1. Mióta írsz?
Három éve
2. Mi inspirál az írásban?
Nagyon sok minden.
3. Mi a legnagyobb álmod?
Ismert lenni.
4. Írás/rajzolás/táncolás/ vagy egyéb művészeti ágon szerinted neked mekkora a tehetséged, és ki a példaképed benne?
Szerintem nekem nagy tehetségem van az íráshoz. Nincs benne példaképem.
5. Hogyan jut eszedbe egy fejezetednek a része? Miként jön elő az agyadban?
Ha van egy kis nyugodt pillanatom és jön az ihlet.
6. Gondolkozol rajta, hogy egy történeted kiadd könyvként? Ha igen, melyiket?
Igen, gondolkodtam rajta, hogy ezt a történetet kiadom.
7. Mi az "élet mottód"? Pl: "Élj a mának!" Stb.
Pontosan ez a mottóm, "Élj a mának!" Szerintem az a fontos, hogy a jelenre és a jövőre gondoljunk, a múltat magunk mögött kell hagyni, az már megtörtént és nem tudunk rajta változtatni, ám a jövőnk rajtunk áll.
8. Mi a kedvenc idézeted akár egy filmből, akár könyvből?
" A szél hátán járj mindig, s arcodon ragyogjon a nap, a végzet szele repítsen a magasba, hogy fent táncolhass a csillagokkal. "
9. Mi változtatta meg szerinted az életed akár nagyobb dolgokban, akár kicsit is?
Szerintem az emberek akikkel barátkozom.
10 Mi inspirál egy fejezet megírásához?
Mint leírtam, nagyon sok minden.

Kérdést nem írtam és nem küldöm senkinek, ugyan is sajnos nincs időm a blogok , pedig van olyan amelyik érdekelne.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!Mikor lesz új rész?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon igyekszem vele, csak nem volt időm, nem ígérek semmit de megpróbálom ma-holnap felrakni, de a péntek sem kizárt :)

      Törlés